Všeobecné obchodní podmínky

platné pro nabídku kosmetických služeb 

Název poskytovatele, adresa a IČO 
Kosmetický salón Wiedenberg 
Provozovna -  mobilní forma podnikání 
Provozovatel - Petr Mareš sidl. pod Ralskem 605 Mimoň 47124
IČO 21274371

1.

Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem kosmetických služeb v Kosmetickém salónu wiedenberg - www.salon-wiedenberg.cz a kupujícím poskytovaných služeb (dále jen kupující), návštěvníkem salónu (dále jen návštěvník) a uživatelem poskytovaných služeb (dále jen zákazník).

 Provozovatel poskytuje kosmetické služby na základě platného živnostenského oprávnění, dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem a na základě schváleného provozního řádu Krajskou hygienickou stanicí v Liberci.

Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, SMS) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.

2.Objednávka služeb
Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, emailem).  Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.

Přeobjednání
Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte o tom předem telefonicky, emailem nebo, nejpozději však 24 hodin před zahájením ošetření.
Pokud Vaši návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem bude Vám účtováno 50% objednané služby. Bohužel v tak krátkém časovém úseku už nemáme možnost obsadit místo jinou klientkou.

Pozdní příchod
Dostavíte-li se se zpožděním, bude vase ošetření zkráceno, tak aby mohl být obsloužen zákazník, který je objednán po Vašem ošetření , v čase na který je objednán.

Dárkové poukaz. 
Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty certifikátu. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze na služby, nelze ho využít na nákup produktů. 
Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na dárkovém poukazu. Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky.
Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem ošetření pro ověření platnosti. 
Pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz při objednávce ošetření, nemusí být akceptován pro platbu. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.

Odmítnutí služby
Procedura může být odmítnuta v těchto případech:
zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny v informovaném souhlasu pro každý druh procedury.
zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo nebo pod vlivem návykových látek
zákazník se dostaví na ošetření se zdravotními problémy
zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu.

Osobní věci a cennosti
Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře
neručí.

Ceníky. 
Ceníky jsou k nahlédnutí v salónu, u dermálního specialisty a na webových stránkách provozovatele www.salon-wiedenberg.cz 
Nejsme plátci DPH.

Prodej produktů 
Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené a to v zákonné době a zákonným způsobem.

3. Reklamace služeb

Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.

4. Platnost a účinnost.
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 24.06.2024

5. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Provozovatel se zavazuje chránit jemu svěřené osobní údaje a postupovat v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a změně některých zákonů.
Provozovatel nebude bez předchozího svolení uživatele zpracovávat, sdílet, prodávat ani používat jemu svěřené osobní údaje.
Uživatel bere na vědomí, že provozovatel je oprávněn zpracovávat, shromažďovat a sledovat osobní údaje jednotlivých uživatelů pro vlastní potřeby, tj. zejména za účelem poskytování služeb, pro marketingové a statistické účely nebo za účelem zkvalitňování služeb.

Jak s osobními údaji nakládám:
Veřejné i neveřejné osobní informace jsou automaticky zpracovávány zabezpečeným systémem a uchovávány v bezpečném formátu v databázi provozovatele. Přístup k informacím o uživateli má pouze provozovatel webu. 
Vaše osobní údaje, jméno, telefonní kontakt, adresa bydliště a email, používám pouze k vedení v databázi Kosmetického salónu Wiedenberg.
Fotografie využívám pouze na webových stránkách www.salon-wiedenberg.cz, nebo Facebookovém profilu https://www.facebook.com/salon-wiedenberg
Souhlas se zpracováním osobních údajů je možné odvolat, a osobní údaje vymazat na níže uvedených kontaktech:

petervonwiedenberg@gmail.com, nebo telefonicky na 703 645 745 

Osobní údaje jsou uloženy v uzamčených prostorách, v zaheslovaném PC.
S osobními údaji pracuje a ukládá v zaheslovaném PC dermální specialista Petr Mareš.
V případě narušení ochrany osobních údajů budu tuto skutečnost do 72 hodin hlásit: Úřadu pro ochranu osobních údajů a osobám, jejichž údaje byly ohroženy.
Souhlas se zpracováním osobních údajů a poskytnutí služby dětem do 16 let, pouze se souhlasem zákonných zástupců.

6. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
Obchodní podmínky jsou k dispozici v tištěné podobě u dermálního specialisty.
Nebo na webových stránkách v elektronické podobě: www.salon-wiedenberg.cz 

Děkuji za respektování obchodních podmínek studia.

Kosmetický salón Wiedenberg. 


Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 24.06.2024

Spory - informace o mimosoudním řešení sporu
(1) V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a prodávajícím – podnikatelem, vyplývajícího z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci.
 Je možné tak učinit prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně.

2) Návrh na řešení sporu může podat jen spotřebitel a to nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u podnikatele poprvé. Podnikatel má pak povinnost zúčastnit se mimosoudního řízení jakožto strana sporu (zatímco pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná) a zároveň má povinnost ve lhůtě 15 pracovních dnů od obdržení vyrozumění o zahájení sporu poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu na zahájení mimosoudního spotřebitelského sporu. 
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu musí být ukončeno ve lhůtě do 90 dnů od jeho zahájení, u zvlášť složitých sporů pak lze tuto lhůtu prodloužit o dalších 90 dnů.

3) Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy petervonwiedenberg@gmail.com. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

4) K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.(5) Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).