GDPR
Reklamační řád
Tento reklamační řád slouží pro kosmetický salón Wiedenberg
1. Definice reklamace:
Kosmetický salon přijímá reklamace v případě nedostatečné kvality služeb, nebo pokud zákazník není spokojen s výsledkem poskytnuté kosmetické péče. Před prvním kosmetickým ošetřením zákazník podepisuje " Čestném prohlášení - informovaný souhlas", ve kterém svým podpisem stvrzuje seznámení se s postupem ošetření a jeho možnými nežádoucími účinky a s případnými kontraindikacemi. Stejně tak pravdivě informuje o svém zdravotním stavu, který také stvrzuje svým podpisem. Reklamace obsahu "Čestného prohlášení - informovaný souhlas", tak není možná.
2. Oprávnění reklamace:
Zákazník má právo reklamovat služby, které neodpovídají standardům kvality nebo pokud dojde k nesrovnalostem v poskytnuté péči, a to formou reklamačního formuláře.
3. Neoprávněnost reklamace:
Zákazník nemá právo reklamovat službu v případě, že byl seznámen a podrobně si přečetl "Čestné prohlášení - informovaný souhlas", " a toto dobrovolně podepsal a svým podpisem stvrdil svůj souhlas s jeho obsahem. V "Čestném prohlášení - informovaný souhlasu", " je podrobně uvedeno s jakými nežádoucími účinky může klient počítat a jaký je případný efekt ošetření. Tím, že zákazník "Čestné prohlášení - informovaný souhlas" podepsal, stvrdil, že s obsahem "Čestného prohlášení - informovaného souhlasu souhlasí.
4. Způsob reklamace:
Reklamace mohou být podány osobně dermálnímu specialistovi nebo na adresu kosmetického salónu se sídlem Mimoni, sidl. pod Ralskem 605 nebo písemně prostřednictvím emailové pošty petervonwiedenberg@gmail.com, a to formou reklamačního formuláře.
5. Doklady k reklamaci:
Zákazník musí předložit potvrzení o poskytnuté službě, které si vyžádal u obsluhy kosmetického salonu Wiedenberg.
6. Doba pro podání reklamace:
Reklamace musí být podány do 3 dnů od poskytnutí služby.
7. Průběh reklamačního řízení:
Kosmetický salon se zavazuje k promptnímu vyřízení reklamací a informování zákazníka o postupu formou, na které se obě strany předem dohodly.
8. Oprávnění zákazníka:
V případě oprávněné reklamace má zákazník nárok na opětovné poskytnutí služby zdarma nebo na vrácení části či celé částky za poskytnutou péči.
9. Odpovědnost salonu:
Kosmetický salon je odpovědný za kvalitu poskytnutých služeb a zavazuje se k nápravě vady, nebo poskytnutí náhrady.
10. Reklamační poplatek:
Reklamační řízení je bezplatné, pokud se prokáže oprávněnost reklamace.
11. Prevence reklamací:
Poskytování konzultací případně ukázka práce a funkčnosti přístrojů pro minimalizování reklamací.
12. Oznámení změn:
Kosmetický salon si vyhrazuje právo na změnu podmínek reklamačního řádu a předchozím oznámením zákazníkům.
V Mimoni dne 24.06.2024
Reklamační formulář
Neváhejte nás kontaktovat v případě vzniklé nesrovnalosti, rádi vzniklou situaci vyřešíme co nejlepším možným způsobem ve Váš prospěch.
Reklamaci je možné uplatnit elektronicky zasláním na níže uvedenou e-mailovou adresu, osobně u dermálního specialisty, písemně zasláním na níže uvedenou fakturační adresu do tří dnů od provedení kosmetického ošetření.
Adresát: Petr Mareš sidl pod Ralskem 605 Mimoň 47124 - Salon Wiedenberg petervonwiedenberg@gmail.com
Uplatnění reklamace objednávky č. ________________
Datum kosmetického ošetření:
Jméno a příjmení:
Adresa:
E-mailová adresa:
Služba, která je reklamována:
Popis nedostatků služby:
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:
Zároveň žádám o vystavení tohoto potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis: