GDPR

GDPR způsob nakládání s osobními údaji dle nařízení EU 2016/ 679 v kosmetickém salonu  - www.salon-wiedenberg.cz 
.
1. V kosmetickém salonu budou zaznamenávány pouze tyto údaje:• Jméno a příjmení• Telefonický či emailový kontakt• Typ ošetření, na který je klientka objednána• Typ ošetření, který byl proveden a kosmetické přípravky, které byly použity, datum ošetření• Poznámka k průběhu ošetření, které jsou důležité ve vztahu ke kvalitě provedeného ošetření ( např. alergie, kontraindikace)

2) tyto údaje budou vedeny v písemné nikoliv elektronické podobě a bude mít k nim přístup pouze správce údajů, tedy profesionální dermální specialista Petr Mareš 
3) V případě, že klientka bude mít zájem o odvolání souhlasu se záznamem osobních údajů, může tak učinit záznamem do sešitu umístěného v provozovně, kdykoliv při osobní návštěvě, nebo písemně emailem na adresu petervonwiedenberg@gmail.com 


4) Údaje jsou shromažďovány pouze za účelem platné rezervace ošetření, za účelem seznámení s novými akcemi, za účelem provedení kvalitního ošetření. V případě, že klientka po dobu 18ti po sobě jdoucích měsíců nepřijde na ošetření, bude její jméno i telefonický kontakt, jakož i další údaje znehodnoceny.

5) Správce údajů vynaloží maximální úsilí, aby zamezil přístupu třetím osobám k výše uvedeným údajům.


Reklamační řád 

Tento reklamační řád slouží pro kosmetický salón Wiedenberg 


1. Definice reklamace:

Kosmetický salon přijímá reklamace v případě nedostatečné kvality služeb, nebo pokud zákazník není spokojen s výsledkem poskytnuté kosmetické péče. Před prvním kosmetickým ošetřením zákazník podepisuje " Čestném prohlášení -  informovaný souhlas", ve kterém svým podpisem stvrzuje seznámení se s postupem ošetření a jeho možnými nežádoucími účinky a s případnými kontraindikacemi. Stejně tak pravdivě informuje o svém zdravotním stavu, který také stvrzuje svým podpisem. Reklamace obsahu "Čestného prohlášení - informovaný souhlas", tak není možná.


2. Oprávnění reklamace:

Zákazník má právo reklamovat služby, které neodpovídají standardům kvality nebo pokud dojde k nesrovnalostem v poskytnuté péči, a to formou reklamačního formuláře.


3. Neoprávněnost reklamace:

Zákazník nemá právo reklamovat službu v případě, že byl seznámen a podrobně si přečetl "Čestné prohlášení - informovaný souhlas", " a toto dobrovolně podepsal a svým podpisem stvrdil svůj souhlas s jeho obsahem. V "Čestném prohlášení - informovaný souhlasu", " je podrobně uvedeno s jakými nežádoucími účinky může klient počítat a jaký je případný efekt ošetření. Tím, že zákazník "Čestné prohlášení - informovaný souhlas" podepsal, stvrdil, že s obsahem "Čestného prohlášení - informovaného souhlasu souhlasí.


4. Způsob reklamace:

Reklamace mohou být podány osobně dermálnímu specialistovi nebo na adresu kosmetického salónu se sídlem Mimoni, sidl. pod Ralskem 605 nebo písemně prostřednictvím emailové pošty petervonwiedenberg@gmail.com, a to formou reklamačního formuláře.


5. Doklady k reklamaci:

Zákazník musí předložit potvrzení o poskytnuté službě, které si vyžádal u obsluhy kosmetického salonu Wiedenberg. 


6. Doba pro podání reklamace:

Reklamace musí být podány do 3 dnů od poskytnutí služby.


7. Průběh reklamačního řízení:

Kosmetický salon se zavazuje k promptnímu vyřízení reklamací a informování zákazníka o postupu formou, na které se obě strany předem dohodly.


8. Oprávnění zákazníka:

V případě oprávněné reklamace má zákazník nárok na opětovné poskytnutí služby zdarma nebo na vrácení části či celé částky za poskytnutou péči.


9. Odpovědnost salonu:

Kosmetický salon je odpovědný za kvalitu poskytnutých služeb a zavazuje se k nápravě vady, nebo poskytnutí náhrady.


10. Reklamační poplatek:

Reklamační řízení je bezplatné, pokud se prokáže oprávněnost reklamace.


11. Prevence reklamací:

Poskytování konzultací případně ukázka práce a funkčnosti přístrojů pro minimalizování reklamací.


12. Oznámení změn:

Kosmetický salon si vyhrazuje právo na změnu podmínek reklamačního řádu a předchozím oznámením zákazníkům.


V Mimoni dne 24.06.2024


Reklamační formulář 

Neváhejte nás kontaktovat v případě vzniklé nesrovnalosti, rádi vzniklou situaci vyřešíme co nejlepším možným způsobem ve Váš prospěch.

Reklamaci je možné uplatnit elektronicky zasláním na níže uvedenou e-mailovou adresu, osobně u dermálního specialisty, písemně zasláním na níže uvedenou fakturační adresu do tří dnů od provedení kosmetického ošetření.

AdresátPetr Mareš sidl pod Ralskem 605 Mimoň 47124 - Salon Wiedenberg petervonwiedenberg@gmail.com 

Uplatnění reklamace objednávky č. ________________

Datum kosmetického ošetření:

Jméno a příjmení:

Adresa:

E-mailová adresa:

Služba, která je reklamována:

Popis nedostatků služby:


Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:


Zároveň žádám o vystavení tohoto potvrzení o uplatnění reklamace s  uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

Datum:

Podpis: